Körkort ajjemen

Jag och Magnus tog en tur bort till Ramsvik med mopparna och tog en glass, yummy! Sjukt fint är det där borta, dock glömde jag mobilen så det blev inga kort :'{

Va precis borta i Kungshamn igen för att hämta ut mitt AM-körkort (Y) Haha en sån jäkla skön gubbe som stod i posten, älskar trevliga människor! Speciellt gubbar, de är så söta också :3

Ikväll blir det att grilla men inte här hos Magnus och Jeanette, nej det blir faktiskt hemma. Min morbror Morgan och hans nya tjej kom på besök hemma och de skulle grilla ikväll så då hakar jag och Magnus på där ;) Tjecka grejer! (Y)

Xoxo Julia <3

~Japp, jag har klippt bort privata delar + fotot~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0