Nuuuu blev jag ledsen...

Det ska regna imorgon :( Vad sjutton ska man göra då? Man kan varken sola eller bada eller gå ut och gå...
 
Saker att göra en regnig sommardag -->
  1. Dansa i regnet
  2. Måla en ko
  3. Baka en muffins och ge till grannen. Har du ingen granne? Ge den till hunden. Ingen hund heller?
  4. Baka en muffins och släng den
  5. Ge din målade ko lite rosa gräs att tugga på
  6. Ta 511 bedårande egopic och skicka till Channing Tatum
  7. Ring och säg att du skickade fel och fnittra pinsamt högt och länge
  8. Käka en macka
  9. Smöra mackan innan du käkar den. Vill du ha pålägg?
  10. Lägg på vilket pålägg du vill förutom ost och kaviar
  11. Är du trött? Sov
  12. Sätt på en sorglig nostalgifilm och grina en stund
  13. Kolla på en romantisk film
  14. Tyck synd om dig själv och gråt en stund för att du är så fruktansvärt ensam och inte har någon att pussa på till filmen
  15. Ät
  16. Lär dig göra kullebyttor
  17. Skriv en låt
  18. Spela in när du sjunger din fantastiska låt
  19. Lyssna på din inspelning av din fantastiska låt och spy lite ifall du behöver
  20. Ät Sov Skit Dö
 
Vilma kom hem!
Xoxo Julia <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0