Så jävla skönt!!

Va nyss och badade och shiiiiiiit vad underbart! Helt ljummet i vattnet :D

Haha jag hade ju som nyårslöfte att bli mer spontan och ja... Det har jag övat på idag x} Gick fram till en assöt kille, han såg lite ut som Ezra i Pretty Little liars, som hade en lika söt hund och bara:
"Hej! Vilken fin hund, får man hälsa?"
Han: "Sorry I'm German"
Jag: "O.o" "It's a very beautiful dog you have there!"
Hehe AWKWARD!
Höll på att dö lite där ett tag. Men jag fick i alla fall hälsa på den fina hunden och prata lite med den snygga killen ;}

Men vilken kick man får! Ååååh jag vill gå och prata med fler random folk! :D

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Syrran

Mina.skor.

2013-07-10 @ 20:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0