''Snabbinlägg''

Hallå! :) Är ni pigga och glada idag? Det är faktiskt jag trots att vädret inte ser så lovande ut... Ingen direkt sol men 18 grader och uppehåll från regn i alla fall (Y)

Snart drar jag till Johannesviks camping i Kungshamn för att hålla Anna sällskap i affären en stund :) Och när hon slutat där (12:45) så ska hon fixa mina naglar med sånt där gellack :D Bilder på det kommer!! Sen vettefasen vad vi gör, kanske fastnar framför en film? Drar till Hunnebo? Tar bussen till något random ställe? Ja vi får se helt enkelt! 98% på mobilen nu, sticker när jag har 100 (Y)

Med snabbinlägg menar jag inga bilder. Skriver från Magnus data och har ju inte direkt några bilder här, tråkigt men ni får klara er ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0