"Åsnan Jumbo och babianen Per"

Vart i stallet i princip hela dagen. Började på Assleröd då jag kollade på tävling där, började ösregna och de fick ställa in tävlingen efter Ida och två till tjejer på 50cm så drog mig hemåt, bytte om, hämtade upp Ida och drog till Aidermo för att rida lilla Sally som kommit tillbaka :3 Asmysigt, men hade glömt bort att hon var så jäkla pigg och trippig så det gick väl sådär x) Men jag fick känna lite på hennes knappar igen o.s.v. i alla fall.

Var skittrött när jag kom hem så somnade mellan 17:00-20:00 och blev rätt pigg så vi drog fram syrrans skrivmaskin och började skriva en liten berättelse :3 Hehe... Sjukt tufft ändå med skrivmaskiner! Blir så jäkla snygg text :D

Imorgon blir det Aidermo med Christina från 15:00--> som står på schemat (Y)

Xoxo Julia <3

~Försök läsa om ni kan, värd en Oscar~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0