Bloggen

Ah jag tänkte bara berätta lite varför jag har den här bloggen. Jag har sagt det förut när jag startade den, men det är nya som tittar in så jag tänkte ta det igen.

Jag vet att jag bloggar "dåligt" och väldigt sällan, och jag vet att det är tråkigt att läsa, men det är liksom erat val :} Som jag skrev i början så är den här bloggen först och främst för mig själv. Jag vill inte bli någon världsberömd bloggerska, inte ens om jag fick önska. Jag bloggar när jag vill och kan och har tid, tycker ni inte om det jag skriver så är det bara att sluta läsa istället för att skriva kommentarer som "ååååh vad dåligt du är på att blogga...!" för som sagt, jag gör det för mig för att jag tycker det är kul!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0