Bloooood

Glad midsommar! :D

Blev bjuden till både det ena och det andra såhär på midsommarafton. Familjen Hansson, Kristin och Alice, Rosanna och säkert någon mer undrade om jag var ledig idag men icke. Jag får hålla som jag lovat och hitta på nått med familjen för en gångs skull!

1. Nordens ark
2. Picknick
3. Käka hos grannen

Min midsommarafton (Y) Kan bli rätt mysigt ifall vädret håller sig :3 Ska ju trots allt inte vara hemma under hela Juli månad så jag känner mig lite skyldig att vara social här hemma...

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Anonym

SKÄRSÅR?

2013-06-21 @ 19:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0