Jag kissar ner mig :S

Kul att man åker på E6:an från Gbg, är sjukt kissenödig och närmaste station är först i Ljungskile!!? O.O

Gårdagen blev i alla fall mycket roligare än jag trodde. Trodde ju att jag skulle vara hemma hela kvällen men som tur är så är Lisa ungefär lika random som jag :3 Jag drog hem till henne och väl där ringde vi dit David, Joakim och Sap och kollade på skräckfilm i hennes lillstuga! (Y) Haha kul att vi knappt känner någon av de killarna x} David, Joakim och Sap drog väl hem vid 2 ungefär, jag stannade så vi kollade på lite andra filmer till typ 4 innan vi somnade. Vaknade sen klockan 8 idag och var relativt pigg av någon jäkla anledning :S

Nuuuu vill jag hitta en bensinmack, kissa och köpa glass! Ciao!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0