Kära, saknade och vackra Julia

Tack för den underbart fina texten, den berörde mig verkligen :') Att hjälpa dig var en självklarhet för mig, det är inget du någonsin behöver tacka för och jag begär absolut inte att du ska göra något mer tillbaka än det du redan gjort! Du var en fantastisk vän som alltid fanns där, jag litade på dig även om du sa att det var fel och jag ångrar ingenting från den tiden med dig. Den tiden är guld värd! Att ge dig en sista kram på avslutningen var också en självklarhet, visste inte hur du skulle reagera på det, men jag hade ångrat mig ifall jag slutade 9:an utan ett hejdå.
Älskade syster, jag kommer alltid finnas här och du kommer alltid finnas hos mig, en vän som dig, Julia Wikman, är ingen man glömmer :'* <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0