Kommentar

Anonym-->
"Vill bara nämna att man inte behöver berätta sin vilt för att förolämpa någon som är större än sig själv. Man kan räkna ut det själv och de gör satans ont att se något sjukt smal inte äta något alls, och skriva i bloggen att du inte ska äta något alls. Vill bara att du ska veta att om det ska hända något med din vilt så är de att du ska gå upp och inte ner. Blir du smalare så kommer man inte kunna se dig när du står på sidan. Och det kommer bara finnas skinn och ben kvar. Säg nu inte att du har några muskler och bara fett för muskler är de enda du har. Skärp dig nu allvarligt och hoppas att du får den hjälpen du behöver."

Tycker fortfarande att du kan nämna ditt namn för annars gör snart jag det.
1. Ta inte åt dig
2. Läs inte min blogg ifall den förolämpar dig
3. Självklart har jag muskler annars hade jag inte kunnat gå och röra mig, men jag är ju långt ifrån biff. Och det var det jag menade när jag sa att jag inte hade några muskler
4. Tack återigen för att du säger att jag är smal, jag tar det som en komplimang
5. Skönt för dig att vi inte går i samma klass längre nu då ifall mitt sätt att leva stör dig :)

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Christina

Okej. Detta börjar gå föör långt nu!
Julia började med sin blogg för att få skriva av sig!
Hon gjorde det inte för att bevisa någonting.
Så ni som stör er på detta. Som Julia har sagt, läs inte då?!
För vad är meningen med att läsa om ni bara tycker att inläggen är helt onödiga att lägga ut.
Ni som skriver till Julia är heller inte perfekta. Dessutom är ingen perfekt, för alla har olika smak på hur man ska se ut.
Tänk på det. Man kan inte skriva vad som helst till vem som helst. Christina

2013-06-16 @ 08:05:28
URL: http://perfection.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0