Niner :3

Kusselinen Vilma och moster Sussie drog hem vid 19 idag men träffar dem igen om bara ca 1 vecka (Y) Vilma ville säga hejdå till Kevin och lite folk från igår så vi drog ner i Hunnebo typ 30min innan de drog tillbaka till Jönköping.

Det blir så jäkla tomt när folk åker här ifrån så jag drog mig bort till Lisa som hade tråkigt och klappade på deras kanin bebisar Ballerina och Singoalla :3 Tro det eller ej men mina marsvin som jag hade när jag var liten hette också Ballerina och Singoalla ;) Sjukt söta, men lika hopplösa att ta kort på som alla djur... Här har ni några lyckade bilder i alla fall -->

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0