Ruttna bananer

Shit, somnade direkt efter att vi kom hem från Ua igår. Var så sjukt trött efter samtalet med Lena så mamma fick gå in på torp själv, gick inte ens ur bilen nu när det var rea och allt :S Hur som helst, jag sover från typ 18-21 när mamma kommer in i rummet och säger att Adam och Josef är här, mina kusiner från Habo. Så då var jag ju tvungen att gå upp och vara lite social (Y) Fick sen sova på soffan för Josef sov i min säng och nu försov jag mig till 9 när jag skulle gått upp 8 för att vara i stallet med Christina klockan nio... Aja, hon får vänta ;)

Juste! När jag pratade med Lena på BUP igår så kom vi fram till det att hon också tyckte att dessa tider var lite onödiga så jag slipper gå dit nästa vecka!! :D Dock fick jag en tid vecka 33, den 14 augusti för att kolla läget igen typ... Och proverna jag tog på vårdcentralen tidigare i veckan visade inte heller att det var nått fel. Men andra ord, jag hade rätt, jag är frisk!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0