Solen skiner, glada miner :3

Goodmorning! Är på bra humör idag, solen skiner och dagen ser lovande ut :}
Åker med Marie till stallet när hon slutar jobbet och sen kommer barnen vid 16:00 igen. Funderar på att sova fram till dess alltså, blev så jäkla trött igår :S
 
Hur som helst, by the way typ, haft denna bloggen i ca ett halvt år nu! ;) Rekord typ! Alla andra mina bloggar som jag har haft innan denna har börjat krångla och dampa, eller så har jag tröttnat, så jag har fått lägga ner dem efter typ 3 månader... :S
 
Veckan -->
Idag: Stallet 15:00-21:00 ungefär
Imorgon: Hemlis 11:00-15:00 + stallet 16-21
Torsdag: BUP i Uddevalla 13:15
Fredag: Stallet? Träffa Josefine :3
Lördag: Kusselinerna kommer, åka till Kosteröarna
Söndag: Slappa, packa, chilla (Y)
 
 
Xoxo Julia <3
 
 


Kommentarer
Alva

Vad är en BUP?

2013-06-25 @ 20:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0