SOMMARLOV

Första sommarlovsdagen idag :D Hur känns det folket?? Vad ska man göra nu liksom?? Jag tillbringar i alla fall min första lovdag med min bästa vän Anna, hennes systrar och kanske Nicklas :3 Tooppen!

Kom hem vid 01:30 igår och var helt slut efter en massa mat, dricka och sjukt mycket dans! Vi var ca 90 elever där men efter halva kvällen drog 60 pers av oss hem och skulle supa... Fjollor! Vi 30 som var kvar hade i alla fall sjukt kul och kvällen blev äckligt lyckad :D Tack till alla goa vänner som var där igår och gjorde natten till den bästa, tack till alla klasskompisar som jag haft både sen förskolan, alltså i 10 år, och till er som jag tyvärr bara fick ha i samma klass sen sjuan, alltså 3 år! Och ett jättestort tack till min underbara baldejt och alldeles egna granne Pontus! Kunde inte vart bättre med andra ord. Humöret var på topp, musiken var på topp, folket va på topp, ja allt var på topp :D

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0