Stall + BUP

Drar till stallet om 5min. Rider Sally, Christina tar Sandie, förmodligen ute och tar kort med Christinas system :3 Har fått en lapp av Marie om vad som behöver göras så det får vi se när vi kommer dit (Y) Hoppas min söta ponny går lika fint idag som hon gjorde i måndags! Då gick hon som en dröm bokstavligt talat. Jobbade fint i alla gångarter, var lugn och drog nästan inget i galoppen, hoppade 50cm hindret utan att dra iväg efter, och hoppade 70cm två gånger med perfekt avstånd! Det är vid sånna tillfällen jag minns varför jag började älska den hästen :3

Sen tar det roliga slut och mamma drar med mig till BUP i Lysekil för att snacka med Lena... Helt meningslöst enligt mig då jag inte kan må bättre än vad jag gör nu :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0