~I wish cancer get cancer and die~

Vaknade nyss med huvudvärken fortfarande i hälarna men kände mig relativt pigg.Går in på Instagram och kollar igenom min kusins gamla bilder och få se en jättefin bild av min farmor som gick bort i cancer i höstas. Det var allt som behövdes för att jag skulle brista i gråt och magen skulle börja krampa... Saknar dig nått fruktansvärt, kan inte fatta att jag aldrig kommer få känna doften av dig, se dig le, höra din vackra röst eller känna dina varma kramar igen...

Xoxo Julia <3

Bilderna är tagna av min underbara kusin och bästa vän, Hannah :'*



Kommentarer
Anonym

Va fin hon var<3

2013-03-21 @ 12:37:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0