J*vla förkylning x(

Äntligen! Börjat röra på mig igen, det var riktigt gött asså, har f*n saknat den underbara känslan efter en go joggingtur och bara känna att man lyckats! :D

Fick med mig Pontus idag men imorgon och på torsdag blir det nog att jogga själv tror jag. Sen om någon/några veckor så börjar Annika joina mig igen så det blir fett nice! Tagga! (Y)

Ställde mig på vågen igen för första gången på ett halvår innan jag drog ut också... Hatar de j*vla siffrorna då de drar upp så in i många minnen. Men vill se om det blir någon skillnad nu och i slutet av maj om jag börjar jogga tre gånger i veckan och börjar äta i skolan och sånt. Ska bli hälsosam nu asså! Och min hälsosamma vår kunde inte börjat bättre än att siffrorna på vågen stannade på exakt 50kg, så jäkla glad blev jag när jag såg det! Trodde jag hade gått upp asmycket i vikt men tydligen inte :D Det gjorde f*n min dag!

Tagga spanska nu då... Mindre kul men det är sånt som också måste göras antar jag. Chiao!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0