Mot Götebörg!

Hallå! Haft fullt upp fram tills nu så har inte riktigt haft tid att kika in.

Red Bazindra idag för andra gången och shit vad bra det gick! :D Älskar seriöst hästen, kunde verkligen känna hur hon jobbade. Blev lite flängigt sista galoppen men det gör inte så mycket, är stört nöjd ändå :}

Men jag hann inte njuta så mycket mer av det för när jag kom hem var det full fart! Var tvungen att äta, duscha, packa, stryka en jädra massa kläder och Gud vet vad! O.o Hann i alla fall med 17:17 bussen tillslut så nu sitter jag här i min ensamhet och ska göra det i två timmar till, nice... Ska försöka få tag på min lilla kusselin nu och se om hon vill vara social så vi höres!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0