Seriöst, jag bryter

Jag kan ta skämt, okej? Men ni ser väl själva vart gränserna går? Det räknas inte till skämt längre efter en halvtimme eller när man blandar in Edwin och mitt förhållande! Jag är så jäkla trött på att ni lägger er i! Jag förstår om mina vänner är oroliga för mig, och jag lyssnar och tar till mig av det mina närmaste säger, men det är fortfarande mitt beslut. Och när folk som varken känner mig eller Edwin lägger sig i, då blir jag fan sårad rent ut sagt.

Att sedan mamma kommer in och jag ser att hon har på sig en av farmors gamla tröjor gör mig ju inte på direkt bättre humör... Farmors saker är värda att bli inramade och uppsatta på väggen, inte att man går och har på sig det till vardags! Vet att mamma bara menar väl, men hallå eller!? Då höll jag fan på att bryta ihop för tredje gången idag.

Och som pricken över i, så vägrar migränen gå över. Har seriöst gått med ständig huvudvärk sen igår när jag vaknade, jag pallar inte mer! Tycker synd om er som möter mig i skolan imorgon, vill bara varna att jag kan vara en liiiiten smula känslig.

Godnatt folket!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0