Sjukligt

Blev att va hemma idag igen, huvudvärken är tillbaka och jag mår bara allmänt kasst...

Kollat på ytterligare 5 avsnitt av Pretty little liars tillsammans med mina vänner kladdkaka och mjölk (Y)

Känner mig bara allmänt seg och ofräsch och har ingen aning om vad jag ska göra. Hatar att bara sitta och låta timmarna svepa förbi, men vad fan ska man göra då? Kan ju inte direkt gå någonstans :/

Shit vad sugen jag blev på en klubba!! Fan, ska ringa syrran och be henne köpa en åt mig på vägen hem :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0