Små ponnysar

Kom nyss hem från stallet och sitter framför ett element och fryser rumpan av mig!

Började rida Bazindra (Emelie tog Sandie) och tränade en hel del på volten. Tog även ett litet hinder mot slutet. Tog sen ut Razman (Emelie tog Ariella) och där tränade vi på att galoppera normalt förbi ett sjukt läskigt hinderstöd... Gick helt okej med båda pollarna så jag är nöjd (Y) Riktigt fint väder också så det var nice!

Imorgon drar jag hem till Anna och rider "min" lilla islänning :} Kan hända att jag testar Annas islänning Vökull också... Pirrigt värre!

Lång dag imorgon, kommer dö... Går till 15:40 -.-' Men när morgondagen är gjord så är det bara studiedag och fredag kvar, sen kommer Edwin på fredag kväll :3 Saknar min stadspöjk nått otroligt! :'*

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0