Stallet, mys och Torkel i knipa

Godmorgon! Vaknade äckligt tidigt idag av någon anledning :S Somnade inte förrän vid 3 inatt men vaknar ändå klockan 7 och är aspigg... Kul liv (Y)

Bussresan till Gbg och tillbaka igår gick bara bra, rätt segt dock. Tur att vi kunde liva upp stämningen med Torkel i knipa när vi kom hem ;} Störd film, men så värd att se i alla fall en gång x)

Ligger just nu i sängen med min bebo och väntar på att han ska vakna till liv. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag men får släpa med han till stallet mellan 11:30-13:30 i alla fall. Stackars liten kommer ju dö...

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0