Dubbletter -.-'

Vet att videon på Ida och Zara kom upp två gånger, men jag fortfarande nybörjare på det där med videofyme (Y)

Hur som helst så är jag typ såhäääär glad just nu! :D Okej, jag säger typ att jag är glad hela tiden men det är jag inte, pallar bara inte blogga om allt skit (Y) Så som sagt så är jag typ asglad och taggar som fan till sommaren! :D Jag har en killkompis i Stockholm som jag har skrivit och snackat med sen jag började nian men har aldrig fått åka och träffa honom så har vart pissur för det... Hur som helst så smsar jag med han nu och han berättade att han kommer till Göteborg i sommar så vi ska ses då, AAAAH! :D

Haha ah det var väl bara det jag hade att säga x}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0