Förbereder för sängen (Y)

Som sagt... Har inte riktigt kommit in i bloggrutinerna. Vart sol i princip hela dan så det har vart gött, dock inte så varmt men det regnade i alla fall inte :3

Drog hem till Kenny direkt efter skolan och var där typ två timmar innan jag var tvungen att dra hem och plugga. Eller ah, "läsläxa" i svenska och engelska typ :p

Har nyss tagit en varm dusch och förbereder mig mentalt inför en heldag med orientering imorgon... Kör med Alice och bara hoppas på att hon har lite koll på norr och syd, öst och väst (Y)

'Gotta packa väskan innan jag drar mig och vi höres imorgon folket! Natti :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0