Hallöja

Sjukt blandade känslor just nu... Sista musiklektionen någonsin med Bertil idag :{ Asså fyfan vad jag kommer sakna alla lärarna när vi går ut! Kommer hamna i fucking depression :(

Nej nu får jag ge mig! Birgitta har sagt att jag måste försöka tänka mer positivt så nu kör vi på det istället. "Hemligt" uppdrag ikväll som jag inte tänker berätta något om och sen efter det så sover Anna här :3 Myyys! Det kanske blir så att vi kollar på Avatar (tecknade) säsong 3, men vi får se vad vi orkar (Y) Sen imorgon blir det att ta årets första dopp i havet :D Du skulle bara våga fega ur nu Anna!! Jag puttar i dig med kläderna på om jag så måste ;*

Xoxo Julia <3



Kommentarer
32456

du bloggar så dåliiiiiiiiigt....

2013-06-01 @ 10:40:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0