Inget speciellt

Hallå :)
Jag vet att det är några där ute som undrade vad det var som jag var så nervös inför idag, och nej, jag skulle inte träffa Edwin.
Michaela, min gamla kurator kom och hälsade på i skolan idag efter nästan exakt ett år :3 Jag gick och pratade med henne regelbundet i hela 8:an och blev helt förstörd när hon berättade att hon skulle sluta i Juni 2012 då hon hjälpt mig sjukt mycket och fått en stor betydelse i mitt liv. Hon var den jag kunde säga exakt allt till utan att skämmas eller tveka, hon accepterade mig, förstod mig och trodde på mig när ingen annan gjorde det så jag har saknat henne sjukt mycket nu i 9:an. Vi har haft lite kontakt via sms det senaste året och idag fick jag äntligen träffa henne och hennes fina dotter :') Vi hann bara prata lite allmänt då hon bara var här någon timme men det var så värt den tiden! Hoppas verkligen jag träffar henne i sommar, hon bor ju trots allt inte jättelångt här ifrån :}

Jag vet att detta inlägget blev väldigt långt och att det är det enda jag gjort idag, dålig planering helt enkelt... Men jag tänkte bara ta upp en sak till innan jag går till sängs.
Jag vet vad ni tänker om det där jag skrev att jag sprang tills jag spydde, jag vet att ni tror att jag är viktberoende och galen och ohälsosam! Men jag var nog lite otydlig och glömde berätta alla detaljer i det inlägget, och nu vill jag speciellt att min kära syster Matilda läser extra noga då hon kommenterade det. Jag joggar INTE för vikten i första hand utan för att jag vill ha konditionen och styrkan och jag tycker att det är roligt! :D Sen om siffrorna på vågen sjunker ett snäpp eller två så är det bara ett plus i kanten. Sen brukar jag alltid klara den sträckan jag sprang igår men jag hade druckit mjölk precis innan jag sprang vilket inte var så smart. Började må illa och känna mjölksmak i munnen redan när jag började min runda och jag tog det lugnt sen när jag kände att jag inte kunde kräva lika hårt på hemvägen. Så jag vet vad jag gör, ingen behöver oroa sig, speciellt inte du Matilda för jag vet vad du tänker när du hör det här men det är lugnt, allt är bra, seriöst :)

Ska upp halv 8 imorgon och dra till stallet så ska dra mig mot älskade sängen, sen får vi se vad som mer händer imorgon :3 Natti!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Systeryster

Vill bara att du ska ta hand om dig och må bra! <3

2013-05-04 @ 00:08:48
s-y igen

Michaela är azm btw! :D

2013-05-04 @ 00:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0