Min relation till familjen?

Ja jag sa ju att jag skulle skriva ett inlägg om det när statistiken gått upp igen och igår låg ni riktigt bra, ca 25 unika besökare (Y)

I alla fall så har relationen och tilliten sjunkit till botten igen senast igår efter två månaders slit att få bättre kontakt med dem. Det som står till vänster är så jävla sant och det kommer alltid att vara det, relationen till min familj är ett hopplöst fall. Nu vet jag helt säkert att jag vill bli ung förälder för att kunna förstå mina barn för mamma och pappa fattar ju fan ingenting som händer i mitt liv! Om de seriöst tror att jag tänker gå till skolan idag efter det som hände igår så känner de fan inte mig. Ah juste, de har aldrig känt mig.

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0