Träning ger färdighet och bra självkänsla!

Sitter ute med Ailis och myser lite efter min vanliga springrunda :3 Träningen idag gick inte direkt bra men jag är ändå nöjd med slutresultatet. Spydde nämligen efter 3km så var tvungen att stanna och gå en bit, och fick sen försiktigt jogga i lugnt tempo de sista 2km hem. Slutresultatet blev trots allt det bra! 5,07km på 31min och 49sek :D Mitt mål är att springa 5km på 30min och idag fick jag reda på att det inte är omöjligt :} Innan sommaren borde jag klara det!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Syster

Julia seriöst, du får fan inte ta ut dig så... Ta det lugnt! Inte ok att springa tills man spyr.

2013-05-03 @ 12:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0