Aj!?

Har så ini helvete ont i min häl!! Typ skoskav fast gånger 50 -.-! Har liksom ingen blåsa eller någonting, det är typ en knöl inuti hälen typ :S WTF liksom?? Hoppas det försvinner till helgen annars ska jag bannemej kräva vård!

På tal om helgen så flyttar Sally imorgon. Min lilla träningskompis ska få ett nytt hem där hon förhoppningsvis trivs efter att ha vart till salu länge! Så till helgen ska jag testa en ny liten kamrat vid namn Dolly :3 Hoppas vi klickar för i så fall blir det med henne jag tränar i framtiden och fortsätter utvecklas tillsammans med. Så vi får helt enkelt hålla tummarna på det (Y)


Lilla myshäst! Kommer sakna dig!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0