Älskade farmor



Herregud vad tiden går fort. Hela ett år sen du försvann ifrån oss nu. Känns som igår vi satt vid din sjukhussäng med tårarna tryckandes bakom ögonlocken. Känns som förra veckan du berättade att du inte mådde bra. Känns som nyss vi satt hos dig när vi var små och spelade Fia med knuff. Allt är fortfarande så klart. Alla minnen är som nya. Du satte så stora spår och fyllde våra hjärtan. Räcker med minsta tanke, minsta ord och jag faller i gråt i saknaden efter dig. Kommer alltid minnas dig som du var, och kommer alltid älska dig lika mycket som då. Jag är dig evigt tacksam, du är solen i mitt liv.


Hoppas du har det bra nu med farfar, vi ses igen innan du vet ordet av det!

~Mer än allt annat - vakta ditt hjärta, ty hjärtat styr ditt liv~

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0