Hej Joakim!

Och hej alla folk! Fick mig en rejäl överraskning idag då Joakim traskade in i stallet när jag jobbade ännu en gång helt utan förvarning! Och som vanligt tjatade han på mig att jag skulle blogga oftare, så nu tänkte jag tillägna detta inlägget helt åt honom ;)
                                                                 

Joakim, Joakim, vart ska vi börja? Vi kan ju börja från början kanske.

Vi har gått i samma skola från 7:an till 9:an och även början av gymnasiet, men det var inte fören på avslutningsbalen i 9:an som vi faktiskt började typ märka av varandra. Det är här våran resa börjar liksom när jag förgäves försöker få dig att släppa loss lite på dansgolvet utan någe vidare resultat ;) Första dagen på sommarlovet skrev du i ett meddelande på Facebook att jag var väldigt fin, och det var ju gulligt! Tyvärr gick allt bara nerför därifrån då jag blev typ livrädd för dig, hehe... Men trots att jag dissade dig säkert ett tiotal gånger gav du inte upp och här är vi nu, skriver i princip varje dag och har träffat dig 4 dagar bara förra veckan!? Vafan hände där?? :S

Du är brutalt störd och förjävla jobbig, och det påminner jag dig om varje gång vi ses! Du gör mig jävligt förvirrad och har fått mig en tankeställare många gånger när det gäller dig... Men det är väl tack vare det som jag faktiskt tycker om dig. Du är du liksom, med alla tillbehör! ;) Och trots att jag var livrädd för dig för bara några månader sedan så har vi fått en ganska skum men  ändå lättsam och nära relation till varandra, vet dock inte riktigt vart jag har dig, men det löser sig liksom! Hoppas du diggar detta lilla brev till dig om dig, för nu har jag bannemej lagt ner 20 minuter på att skriva detta! Haha jag tycker om dig min vän ;*


Detta råkade vara den enda normala bilden jag har på dig, hehe... Men tror du föredrar att jag tar denna istället för den andra bilden som du skickade...
                                                                 

Godnatt folket!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0