Helgen är här!

Helgen är här! Snart i alla fall :3

Sista dagen med Malin och Liz idag då båda är lediga imorgon och jag jobbar med antingen Amanda eller Kikki. Detta "firade" vi lite med vaniljbullar och kaffe/pepsi en stund mitt på dan, mys! Fick även se mina omdömen som Malin hade kryssat i och det var över förväntan! Högsta "betyg" på alla kategorier som vi utfört :D Wiie Malin får gärna sätta alla mina betyg framöver ;)

Annat nytt för idag var att vi tog in två klubbisar för frisering. Rakning, klippning och pippiflätor!





Var jag inte expert på att göra flätor innan så är jag ju helt klart proffs på att göra det nu!


Hörs imorgon!

Xoxo Julia <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0