Hem igen

Fredag igen och jag är på väg hem. Sjukt chill dag idag.

Första lektion: Djurens biologi, film!
Andra lektion: Två timmars traktorkörning! Första gången jag körde traktor, sjukt kul :D Men jädrans vad spakar och knappar överallt!?




Sjukt rädd var jag, men tyckte att jag var ganska awesome ändå, lyfte och flyttade balar och allt (Y) ;)

Tredje och sista lektionen: Tömkörning med hästar ni skogen :3 Fick min mys Waluette igen och jäklar vad kul hon tyckte att det var. Hoppade, studsade och ställde sig och grejer x) Sötakruttan hade lite energi!

I helgen vet jag inte ifall det blir någon träning med Dolly, tänkte smsa Josefine eller Marie när jag skrivit klart detta och höra efter :) Annars får vi se ifall jag kanske drar iväg någonstans eller bara är hemma och hjälper mamma att adventspynta och baka.

Ska sjunka in i musiken och bara chilla på bussen en stund nu till 18:26 då mamma hämtar mig i Hunnebo (Y) Vi hörs senare!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0