Matte usch

Godmorgon på er! Sitter på mattelektion men är där jag borde vara och känner inte för att jobba extra idag.

Somnade vid 3 inatt så har bara sovit 4timmar inatt igen x) Börjar typ vänja mig vid detta nu. Men har bestämt att jag ska lägga mig tidigt ikväll! Ska rida, käka, plugga, käka, läsa, sova (Y) Ida ska hålla lektion för mig och lilla Leggur efter skolan också, har ingen bra magkänsla men jag får bara hoppas att det går bra på det lilla energiknippet, racer häst så in i! Haha glad om jag sitter kvar ;) Ska ha möte med Gunilla på lunchen också angående ifall jag får stanna här i helgen och ta hand om Leggur då Ida inte kan. Har lyckats övertala mamma och pappa så nu är det bara en käggla kvar att slå ut!


Fin utsikt jag har va? Vem fan planterar massa granar precis utanför fönstret?? O.o

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0