Om änglar kunde tala

Godmorgon solstrålar! Solen sken faktiskt in genom mitt fönster idag när jag vaknade och det gör den fortfarande för en gångs skull :D Härligt med klarblå himmel!


Ska sätta mig och börja läsa boken "Om änglar kunde tala" skriven av Torgny Wirén (Y) Någon som läst den? Det är en kristen bok men tror att den kan vara väldigt bra och tror att man kan känna igen sig många gånger i händelserna.


Får se ifall vädret håller i sig, för i så fall ska jag ta en riktigt lång och go promenad med denna struttan senare också :3


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0