Snö :3

Årets första snö!


Glömde ställa klockan igår så försov mig första lektion, hehe oups! Men när jag tillslut vaknar i alla fall och drar upp rullgardinen så är det "massa" snö ute :D Mysfaktor gånger 100 så länge det inte blir slask :3

Nyss käkat lite och ska strax byta om för att gå ner till stallet. Ridning eller körning står på schemat och sedan hästkunskap, teori med andra ord (Y)

Va och gymmade en timme igår och funderar på att dra dit igen efter middagen sen, ska även leta upp vaktmästaren så han kan ta ut våningssängen, äntligen! Sen blir det tidigt i säng för min del, gått och lagt mig efter 00 hela veckan och känner mig halvt jättedöd. Så det är mina planer för idag (Y) Ska försöka övertala mamma att komma hit imorgon också med lite grejer till rummet så att det blir lite mys här inne :3


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0