Sovmorgon!

Hallå godingar. Ska bara säga godnatt i princip :P

Sovmorgon imorgon typ, börjar i alla fall inte förrän 14:00 men måste duscha och plugga innan då jag inte pluggade nått idag vilket jag egentligen borde ha gjort, hehe... Fyfan hatar att ligga efter x( Hatar att plugga -.-! Längtar ändå tillbaka till skolan, blir fett tråkigt att bara gå här hemma hela dagarna och de enda jag ser i stallet är typ mina handledare och små barn som rider lektion. Nee usch för det, nu vill jag tillbaka till Nuntorp och fixa i ordning allt där borta! Kommer kanske att få en rumskompis också, så det blir lite spännande i så fall :3


Gammal bild men så får det vara. Jäkligt trött så ska söva några timmar nu innan jag laddar upp morgonen med böcker och blad! Godnatt på er ;*

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0