Upp och på det igen

Shiet jag vaknade faktiskt imorse, fett imponerad av mig själv :D Försov mig dock en timme så fick stressa egrann... Men jag hann och sitter nu åter på bussen med hörlurarna i!


Börjar efter lunch med svenska och engelska tror jag och efter skolan blir det att testa lilla Leggur som är Idas islänning :3 Sen till gymmet och plugga. Fan vad svårt det ska vara, har FORTFARANDE inte börjat med uppsatserna som skulle vara inne förra veckan, jag fattar inte hur det kan vara så jädra svårt!?

Ne nu ska jag försöka sova lite, vi hörs senare!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0