21:00

Klockan är nio och jag ligger i sängen på en lördag. Somnade en stund framför brasan men golvet blev rätt hårt efter ett tag så drog mig mot rummet istället (Y)


Mötet med Gunilla gick jättebra idag! Mamma och pappa gillar stället så imorgon skickas de sista papprerna in och jag packar väskan inför första veckan på internat i Brålanda! :3

Imorgon träffar jag kanske Jocke en stund men annars är det bara packa, städa och planera inför kommande veckan som ligger på planerna. Fullt upp imorgon, nu däremot ska jag inte anstränga mig mer än att flytta min röv från golvet till sängen. Godnatt på er fina!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0