3timmar & 40minuter

Min 3 timmar och 40 minuters bussresa har nu börjat. Första bussen åkte 07:56 idag morse och jag har redan hunnit byta buss en gång. Bara två byten kvar...

Jag har alla symptom för en nervös Julia, fryser, ryser och jäspar! Uschligt! Jag är dock inte nervös inför besöket som ni flesta kanske tror. Nej, det är bussbytet på Trollhättans resecentrum som skrämmer skiten ur mig! Det är typ rätt stort där och jag har bara vart där typ 1 gång innan, och nu har jag bara 8minuter på mig att hitta till rätt busshållplats och buss x( Det är bara att sätta sig på knä, gråta och be för sitt liv att jag kommer fram i tid, hel och ren!


Hör av mig efter Trollhättan, antingen piss sur för att jag missade bytet eller typ överlycklig för att jag är så bra att jag lyckades! Haha får hoppas att alla dessa år av bussåkanden hjälper mitt buss-sinne att hitta rätt ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0