Fina Julia <3



Jag förstår hur du tänker Julia och självklart kommer alltid de "anorexiska" tankarna att finnas kvar, och jag har haft planer på att försöka nå min målvikt igen flera gånger. Men denna gången är inte en av dem. Denna gången tränar jag inte för att gå ner i vikt, utan tvärt om, jag vill bygga muskler och få en mer vältränad kropp.
Jag förstår din oro och tackar dig för att du fortfarande tänker på mig! Men jag lovar dig Julia, detta är inget du behöver oroa dig över. Jag har lovat mig själv att inte hamna i den onda cirkeln som jag var fast i förr. Denna gången ska jag nå mitt mål och lyckas, på RÄTT sätt! Ärligt talat tror jag nästan inte att jag kan hamna där jag var igen, jag har för mycket erfarenheter från att ha sett så mycket från utsidan, jag VET och framför allt INSER jag alla negativa sidor i det. Jag vet för mycket för att kunna hamna där igen. Kanske inte för alltid, men för nu.
Tack ännu en gång, jag hoppas att du har det bra!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0