Frihet

Blev ingen hoppträning för Marie idag men jag och Christina hoppade själva i alla fall :) Tre stuns på 70, 80 och 90cm, ett räcke på diagonalen på 60cm, och en oxer på 1meter.


Värmde upp länge och väl i alla gångarter så att hon skulle bli riktigt mjuk och smidig, vilket hon blev! Lyssnade toppen under hela passet och var på allmänt bra humör :D Kom med rätt avstånd i princip alla gånger på alla hinder och drog inte iväg en enda gång! Var riktigt nöjd över Sally idag så hon fick riktigt rusa av sig i full galopp några varv i paddocken innan vi gick upp mot stallet, och oj vad roligt hon tyckte att det var! Haha raceråsnan ;*


Nu blir det antagligen pay and jump nästa söndag på Assleröd då vi troligtvis anmäler oss till 60/70cm (Y) Kom gärna dit!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0