Glad torsdag!

Sitter nu på färjan över till Uddevalla för att träffa Lisa som ska tatuera sig :)


Gårdagen var helt underbar. Så sjukt kul att träffa mina små vänner och få känna sig riktigt hemma igen! Det är med dem jag hör till, även ifall alla byter och har sig så kommer de alltid tillhöra estetklassen ES13 ;* Dock märker man hur sjukt mycket man hamnar efter, det har hänt sjukt mycket i Lysekil medan jag lekt bonde i Brålanda... Saknar det äckligt mycket samtidigt som jag inte trivdes där, fattar inte hur man kan vara så kluven. Hur som helst, TACK Cajsa, Melina och Elin för en underbart trevlig och rolig dag med god mat, spel, karaoke och mycket tjöt! Borta bra, men hemma bäst, så är det bara.

~Enjoy this MOMENT For this moment is your life~

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Anonym

Skuelle inte du ha hoppträning idag?

2013-10-31 @ 16:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0