Hej och godnatt

Detta får bli både första och sista inlägget idag tyvärr.

I skolan hade jag fullt upp med att vara social men min nuvarande klass för näst sista gången :( Efter skolan va det direkt hem, byta om och sen vidare till stallet där jag och Sally fick en privat hopplektion av Josefine. Gick riktigt bra faktiskt, det blev lite ostadigt emellanåt när vi hoppade banan på 7 hinder, och det är mitt fel då jag blir osäker och hamnar fel i sadeln. Men annars gick det faktiskt hyfsat bra :3 Slog mitt rekord på 90cm idag också! Oxern idag låg på 110cm, och det flög jag och "min" lilla C-ponny över lätt som en plätt :D Haha höll på att ramla av en gång också x) Som ni förstår så va det både ups and downs, men roligt va det i alla fall! Både jag och Sally var på bra humör så det kändes skönt. Taggar redan inför nästa gång! Man lär sig så mycket mer när man är ensam med en tränare i den där padocken!

Gammal bild på åsnan ;*

Efter stallet åkte jag raka vägen hem för att fylla i en jäkla massa papper angående bytet blabla. Har även hunnit läsa igenom till idrottsprovet imorgon (blev dock inte alls klokare på det) och gjort 55 crunches (Y) Höll på att somna vid köksbordet så drog mig uppåt sängen och hoppas slockna omgående! Ni får sova så gott så hörs vi förhoppningsvis imorgon också ;)



Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0