Måste RENOVERA

Nej alltså usch för detta rum! Skabbigt och fult... Måste fan fixa det lite hemtrevligt nu! Ska prata med fritidsledarna imorgon om ifall jag kan få ta ut den jäkla våningssängen som står här inne och möblera om lite. *mycket* Ska jag bo här i ett helt år nu så får det fasiken vara lite hemtrevligt!
                                                                 

Ja det var väl det jag ville checka ut med. Får bli att gå och lägga sig tidigt ikväll då jag är trött som vanligt och har huvudvärk, också som vanligt...


Godnatt darlings, sov så gott allesammans!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0