Planer

Sitter hemma igen och måste säga att det är jäkligt skönt ändå. Dock kommer det bli rätt tomt i mitt rum snart framöver eftersom jag nu sitter och skriver ner allt jag ska ta med mig till Nuntorp för att det ska bli lite mer hemtrevligt där. Ååh älskar att planera :3 Vill dock inte ta med mig för mycket eftersom jag vill kunna känna mig hemma i mitt rum här på helgerna också så att det inte är helt tomt. Men det blir nog bra!

Hehe jag och syrran är med på "tv" ;) Måste alltid kolla i dem när jag går in i någon mataffär där de oftast finns :3

Glömde bort vad jag skulle skriva nu men det som händer i helgen är i alla fall träning imorgon. Ska se ifall jag kanske kan få tag på Joakim också eftersom det inte blev nått förra helgen :) Sen får vi se ifall jag har privat hopplektion på söndag också, det beror lite på vad vi gör på lektionen imorgon. Men det taggar vi och sen är det bara att packa och dra iväg till skolan igen!

Btw kolla in denna tavlan jag hittade förut! Tycker den är astuff :3 Kostade dock 900 och jag är typ jättefattig :(

Den är tagen i väldigt dålig vinkel så den ser väldigt skum ut märkte jag nu... Haha men den är faktiskt rätt fin i verkligheten ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0