Sovit för länge

Sovit i 12 timmar... Inte bra... Blir helt slö om jag sover mer än 9-10 timmar :S Så ja, slö är jag och slöat är det enda jag gjort hittills. Skrev en packlista på det jag ska ha med mig imorgon men annars ingenting.


När jag legat i sängen en liten stund extra och ser att klockan är 12 så släpar jag mig motvilligt upp och tar ett varmt gott bad :3 Störande att badkaret är så kort bara, få ju inte plats :((

Katten sitter i fönstret och jamar så ska släppa in honom och sen väntar potatismos och korv på bordet. Ajjemen, äkta jävla svennemat!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0