Spännandespännande



Hej igen! Japp, jag kommer från och med imorgon att bo på Nuntorps naturbruksgymnasium i Brålanda måndag till fredag. Har precis packat klart, eller ja mamma fick trycka ner allt medan jag filmade för att veta hur jag ska få ner allt på fredag igen (A) Är inte så nervös än, men ni känner väl mig tillräckligt väl nu för att förstå att jag kommer vara lika nervös imorgon som jag var första gången jag åkte dit... Hoppas innerligt att vi inte har svenska imorgon då jag inte har skrivit klart det hon bad mig om i onsdags än, hehe. Plugga och packa är verkligen inte mina grejer! Uschligt...

Duktig mamma jag har :3

Ska bara smsa systern min men efter det knyter jag ihop mig under täcket och slumrar några timmar innan det är fart och fläng klockan 5 igen!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0