Tack Ida

Godmorgon folket! Vad händer idag? För mig hände inte så mycket fram till typ 16 då jag drar till Lysekil med Elin för att träffa Melina och Cajsa. Ååh det ska bli så kul! Längtat aset efter min underbara estetklass och äntligen får jag träffa några av dem efter 3 hela veckor! :'D


Innan jag drar för att fixa i ordning mig så tänkte jag bara tacka Ida som tog orden ur munnen på mig.


Exakt! Bara för att en häst har kvarka, vilket är jättetråkigt, så betyder det ju inte att ingen får vistas i stallet. Djuren måste ju fortfarande skötas om! Det gäller bara att vara försiktig och noga med att tvätta kläder o.s.v.

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0