Wiie

Wiie nu blev jag glad! :D
Snackade med Therese, en gammal kompis, i telefon nu i typ en halvtimme! Har inte hört av henne på flera månader så det var fett roligt att höra hennes röst igen. Det är helt sjukt hur man kan komma någon så nära, hålla kontakten och veta typ allt om en person som man aldrig träffat. Började snacka med Therese för säkert 2år sen, vi snackar inte ofta men vi håller fortfarande kontakten även ifall det är många mil emellan oss. Samma med Hanna, henne började jag också prata med för cirka 2år sen och har bara träffat henne en gång. Vi snackar inte heller så ofta längre men ska träffa henne nu på lördag ifall allt går som planerat :D
 
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0